שלט רחוק לטלוויזיה

שלטי טלוויזיה הם המצאה ששינתה באופן דרמטי את הדרך בה אנו מתקשרים עם הטלוויזיות שלנו. בהתחלה, הם היו מסורבלים לשימוש, שלטי הטלוויזיה הופעלו על ידי גלי אולטרסאונד.

השלטים היו גדולים וגם היו מאד חשופים לרעשים לפעמים הטלוויזיה הייתה מחליפה ערוץ בגלל רעש כלשהו בבית.

לאחר מכן עברו לטכנולוגית האינפרא אדום בה משתמשים עד היום לדוגמה, שלטי אינפרא אדום פועלים על ידי שליחת אור אינפרא אדום שניתן לקלוט ולפענח על ידי מקלט במכשיר הטלוויזיה. ניתן לדמות שלט IR כפנס שמשדר הבהובים בטלוויזיה ישנה עינית הקולטת הבהובים אילו ומפענחת אותם לפקודות.

בשידור זה יש צורך בקשר עין בן השלט לטלוויזיה , האור שאנו מסוגלים לראות הוא רק חלק זעיר מספקטרום האור. אור אינפרא אדום, למשל, נמצא ממש מתחת לספקטרום הנראה ולא ניתן לראותו על ידי בני אדם. .

לשלטי הטלוויזיה של היום יש פחות כפתורים וחלקם יודעים לתקשר עם הטלוויזיה באמצעות בלוטות.

יש כאילו עם עכבר שזז לפי תנועת היד על מסך הטלוויזיה

שלטי טלוויזיה  נוחים מכיוון שהם מאפשרים לאנשים לצפות בטלוויזיה שלהם מכל חדר בבית. הם גם מועילים לאנשים שיש להם בעיות ניידות. החיסרון הוא ששלטים נוטים להתקלקל הרבה בגלל הנידות שלהם . שלט רחוק אינו מוצר שמקובע למקום מסוים אילה הוא נייד ממקום למקום, לפיכך הוא עלול ליפול או להירטב מכוס הקפה ולפעמים גם לעבור כביסה במכונת הכביסה שלנו למרבה המזל, אם השלט הרחוק של הטלוויזיה שלך מתקלקל, יש כמה תיקונים מהירים שתוכל לנסות.

תקלות שכיחות בשלטים לטלוויזיה

שלט טלוויזיה לא עובד-

– נסה להזיז את הסוללות ובדוק שהם יושבות בצורה טובה במגע עם פסי המתכת.

– נקה את מגעי הסוללה עם קיסם אוזניים ניתן להשתמש בספריי אלכוהול

– נסו להחליף את הסוללות בסוללות אלקליין איכותיות.

חשוב מאוד להשתמש בסוללות איכותיות לביצועים מיטביים.

 

כתיבת תגובה